مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 16:252021-01-26دانش

برنامه پسا دکتری صنعتی و فرصت مطالعاتی صنعتی در دستور کار دانشگاه های علوم پزشکی


در ششمین همایش و فن بازار سلامت بر تقویت، توسعه و بهبود ساختار مراکز رشد، پارک های علم و فناوری و مراکز تحقیقات دانشگاه های علوم پزشکی کشور، - در ششمین همایش و فن بازار سلامت بر تقویت، توسعه و بهبود ساختار مراکز رشد، پارک های علم و فناوری و مراکز تحقیقات دانشگاه های علوم پزشکی کشور، توانمندسازی و حمایت از اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در راستای توسعه تولید محصولات دانش بنیان و تقویت برنامه های تربیت دکتری پژوهشی صنعتی، پسا دکتری صنعتی، فرصت مطالعاتی صنعتی دانشگاه های علوم پزشکی کشور تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ششمین همایش و فن بازار ملی سلامت از دیروز دوشنبه 6 بهمن ماه در دانشکده مجازی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار و مراسم اختتامیه آن امروز بعد ازظهر سه شنبه 7 بهمن ماه برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این همایش از سوی دکتر حبیب غزنوی، مدیر توسعه و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان بیانیه ششمین همایش و فن بازار سلامت قرائت شد.

متن این بیانیه به این شرح است: در راستای تحقق منویات و اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در تحقق شعار جهش تولید ششمین همایش و فن بازار سلامت با شعار دانشگاه فناور در خدمت صلح، سلامت و توسعه طی دو روز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه پسا دکتری صنعتی و فرصت مطالعاتی صنعتی در دستور کار دانشگاه های علوم پزشکی

برنامه پسا دکتری صنعتی و فرصت مطالعاتی صنعتی در دستور کار دانشگاه های علوم پزشکی