مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 16:202021-01-26اقتصادي

تبریز نیازمند 1800 دستگاه اتوبوس است


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: در حال حاضر شهر تبریز نیازمند 1800 دستگاه اتوبوس است، در حالی که تعداد اتوبوس فعال موجود در شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه 700 دستگاه است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: در حال حاضر شهر تبریز نیازمند 1800 دستگاه اتوبوس است، در حالی که تعداد اتوبوس فعال موجود در شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه 700 دستگاه است.

ایمان غنی زاده در حاشیه بازدید از توقفگاه مرکزی، پایانه های هسته مرکزی شهر و راه آهن فرعی و مسیر تندرو، به همراه فرماندار تبریز، گفت: متوسط عمر ناوگان اتوبوسرانی تبریز با توجه به عدم امکان خرید اتوبوس، به دلیل تحریم های سال های اخیر به بیش از 12 سال رسیده است و این امر لزوم تأمین اتوبوس و نوسازی و بازسازی ناوگان در خطوط 72 گانه شهر تبریز و حومه با جمعیت 1.

8 میلیونی را بیش از پیش ضروری می سازد.

وی افزود: نوسازی ناوگان در کنار ایجاد ساز و کارهای حمل و نقل ترکیبی و ایجاد خطوط پاره خطی به جهت کاهش تردد به هسته ی مرکزی شهر وکاهش ترافیک و جلوگیری از آلایندگی بسیار حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: با توجه به مشکل فوق و شرایط موجود، ارائه راهکارهای اجرایی برای مرتفع شدن مشکلات از طریق تشویق سرمایه گذاری بخش خصوصی و کمک های دولتی بسیار ضروری است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز نیازمند 1800 دستگاه اتوبوس است

تبریز نیازمند 1800 دستگاه اتوبوس است