مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 16:152021-01-26سياسي

بیش از 30 برنامه به مناسبت دهه فجر امسال در خرمشهر اجرایی می شود


در دهه فجر امسال بیش از 30 برنامه اعم از برنامه خدماتی، فرهنگی و افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی در خرمشهر اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو محدودیت های این بیماری، بزرگداشت دهه فجر باید به نحوی دیگر انجام شود تا بتوان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و آنچه دستاورد و آرمان انقلاب اسلامی به جوانان است، یادآوری شود.

وی افزود: برای دهه فجر امسال لازم است که برنامه جدیدی اجرا شود و کارگروه ها باید کار محتوایی را انجام داده و به مسئله مردم و مشارکت و حمایت و پشتیبانی و بیعت مجدد مردم با آرمان های انقلاب اسلامی بسیار اهمیت دهند.

فرماندار خرمشهر با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی انقلاب مردمی و نظام حاکم بر کشور یک نظام مردم سالاری دینی است، افزود: باید در همه مراسم به ویژه دهه مبارک فجر مردمی بودن انقلاب تبلور پیدا کند.

وی مسئله افزایش امید و امیدآفرینی را در جامعه مهم دانست و گفت: استراتژی دشمن ناامید کردن جامعه از انقلاب اسلامی است و ناکارآمدگی جمهوری اسلامی را به مردم تلقین کند و آنچه این ناکارآمدگی را خنثی می کند، دمیدن روح امید به مردم و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم است.

حیدری ادامه داد: چون حجم رسانه ای زیاد است و استبداد رسانه ای در دنیا حکم فرما است، آنچه در این 42 سال اتفاق افتاده است، دیده نمی شود که باید حربه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 30 برنامه به مناسبت دهه فجر امسال در خرمشهر اجرایی می شود

بیش از 30 برنامه به مناسبت دهه فجر امسال در خرمشهر اجرایی می شود