مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 16:052021-01-26اقتصادي

مراکز جامع درمان و بازتوانی معتادان از بهره وری بالایی برخوردار خواهند بود


معاون کاهش تقاضا و مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به مراکز جامع درمان و بازتوانی معتادان گفت: برداشت ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور این است که به نظر می آید این مراکز از بهره وری بالایی برخوردار خواهند بود و می توانند بخش عمده ای از معضلات را حذف کنند.

- معاون کاهش تقاضا و مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر: مراکز جامع درمان و بازتوانی معتادان از بهره وری بالایی برخوردار خواهند بود معاون کاهش تقاضا و مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به مراکز جامع درمان و بازتوانی معتادان گفت: برداشت ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور این است که به نظر می آید این مراکز از بهره وری بالایی برخوردار خواهند بود و می توانند بخش عمده ای از معضلات را حذف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیرحسین یاوری در مراسم افتتاح سراسری مراکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در 24 استان اظهار کرد: نکته مهم این است که سازمان بهزیستی در عین حال که کارهای روزانه خود را انجام می دهد به دنبال کارهای تحولی و ایجاد کارهای جدید نیز است.

یاوری ادامه داد: این مراکز که به صورت ترکیبی کار می کنند، حاصل تجربیات و ناشی از خرد جمعی است که سال ها روی آن مطالعه شده است و طی یک سال گذشته عملیاتی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز جامع درمان و بازتوانی معتادان از بهره وری بالایی برخوردار خواهند بود

مراکز جامع درمان و بازتوانی معتادان از بهره وری بالایی برخوردار خواهند بود