مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 15:402021-01-26اجتماعي

ثبت 44 هزار درخواست بررسی نتایج کنکور 99/ دریافت 18 هزار مورد انتخاب رشته اشتباه


در سال 1399 مطابق سنوات گذشته از سوی داوطلبان، درخواست های مکرری برای بررسی نتایج داشتیم که مثلا در آزمون سراسری، حدود 44 هزار درخواست اینترنتی از طریق سامانه سازمان ثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش درباره رسیدگی اعتراضات به کنکورها، اظهار کرد: در آزمون های برگزار شده در سال 1399 مطابق سنوات گذشته از سوی داوطلبان، درخواست های مکرری برای بررسی نتایج داشتیم که مثلا در آزمون سراسری، حدود 44 هزار درخواست اینترنتی از طریق سامانه سازمان ثبت شد.

وی ادامه داد: از تعداد 44 هزار درخواست، حدود 43 هزار و 500 درخواست، پاسخ به داوطلب داده شده است و درخواست هایی که به صورت کتبی به سازمان سنجش ارسال می شود، تاکنون مورد درخواست داوطلب نداشتیم که پاسخ مبنی بر اعتراض به عدم قبولی و نتیجه داده نشده باشد.

زرین آمیزی افزود: در کمتر از یک ماه، حدود 18 هزار درخواست اشتباه در انتخاب رشته که توسط داوطبان در آزمون های مختلف اتفاق افتاده بود از سوی سازمان بررسی شد و هم به صورت کتبی و مکتوب به اطلاع داوطلبان رسانده شد.

وی اضافه کرد: یک سری از درخواست ها و اعتراضات از سوی داوطلبان است که نیاز به مدت زمان بررسی بیشتری دارد یعنی بر اساس شواهد و قراین موجود و گزارش های رسیده و مقایسه سوابق تحصیلی و نمرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 44 هزار درخواست بررسی نتایج کنکور 99/ دریافت 18 هزار مورد انتخاب رشته اشتباه

ثبت 44 هزار درخواست بررسی نتایج کنکور 99/ دریافت 18 هزار مورد انتخاب رشته اشتباه