مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 15:352021-01-26اقتصادي

برخورداری بیش از 2 هزار زن در استان اصفهان از تسهیلات مشاغل خرد


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به حمایت از زنان سرپرست خانوار در ارتباط با مشاغل خرد که از مهمترین زمینه های اشتغال است، گفت: - ایسنا/اصفهان معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به حمایت از زنان سرپرست خانوار در ارتباط با مشاغل خرد که از مهمترین زمینه های اشتغال است، گفت: 2 هزار و 300 زن در استان اصفهان از تسهیلات قرض الحسنه در این زمینه برخوردار شدند.

معصومه ابتکار در نشستی با بانوان کارآفرین استان اصفهان که عصر امروز (سه شنبه_7 بهمن ماه) در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: بانوان کارآفرین امروز با همه مشکلات و سختی ها در جنگ اقتصادی مشغول کار و تلاش هستند که از تلاش های بی وقفه و ارزشمند آنها قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه در این نشست باید از بانو خدیجه (س) یاد کنیم که پیش از اسلام، بنیان تجارت حلال را گذاشت و گفت: ایشان پیامبر(ص) را شناخت و یک زن بسیار موفق و ستاره ای بود که می درخشید و پس از خواستگاری از پیامبر(ص) در سن 28 سالگی بنا به روایت معتبر، جزو اولین کسانی بود که اسلام آورد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه حضرت خدیجه (س) مسئولیت اجتماعی خود را شناخت و تمام ثروت خود را به پای نعمت و دعوت از اسلام و تقویت بنیان های محکم اسلام ریخت، افزود: در شرایطی که در حصر اقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورداری بیش از 2 هزار زن در استان اصفهان از تسهیلات مشاغل خرد

برخورداری بیش از 2 هزار زن در استان اصفهان از تسهیلات مشاغل خرد