مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 15:252021-01-26سياسي

ایران اسلامی در 42 سال گذشته توطئه های دشمنان را خنثی کرده است


معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب در پی توطئه برای نظام بوده اند اما ایران اسلامی با موفقیت توانسته همه توطئه ها و نقشه های آنان را خنثی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد برادران عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شیروان که در فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 42 سال از عمر نظام و پیروزی انقلاب می گذرد و اینک با گذشت چهار دهه شاهد دستاوردهای خوب، مهم و قابل توجهی در نظام جمهوری اسلامی هستیم.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: امروز عزتی که نظام اسلامی پیدا کرده ستودنی است به طوری که هم اکنون در مجامع بین المللی حرفی برای گفتن دارد.

وی افزود: شیروان با ارتباط، تعامل و همدلی، توسعه و پیشرفت خوبی داشته که به توفیقات بزرگی دست پیدا کرده و امید است روند توسعه استمرار داشته باشد.

برادران با اشاره به حضور و مشارکت مردم در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری اظهار داشت: این انتخابات با حضور حداکثری مردم نشان خواهد داد که مردم همچنان پایبند آرمان های انقلاب هستند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی بیان داشت: دشمنان همیشه در پی توطئه برای نظام بوده اند اما ایران اسلامی با موفقیت توانسته همه توطئه ها و نقشه های آنان را برملا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران اسلامی در 42 سال گذشته توطئه های دشمنان را خنثی کرده است

ایران اسلامی در 42 سال گذشته توطئه های دشمنان را خنثی کرده است