مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 15:152021-01-26اقتصادي

برخی مسئولان در راه تولید سنگ اندازی می کنند


رییس دادگستری دامغان با بیان اینکه سیاست دستگاه قضایی حمایت از واحدهای تولیدی و رونق اشتغال است، گفت: برخی مسئولان در راه تولید، سنگ اندازی می کنند.

- علی تقی خاکی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه یک همت جمعی در بین مسئولان قضایی و اجرایی دامغان باهدف رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی به وجود آمده است بیان داشت: سیاست دستگاه قضایی حمایت از واحدهای تولیدی و رونق اشتغال است.

وی افزود: تمام سعی و تلاش مسئولان اعم از اجرایی و قضایی دامغان بر این است که واحدهای تولیدی و صنعتی دچار مشکل مالی هستند مشکلات آنان رفع شود و به حداقل برسد تا از به وجود آمدن آسیب های اجتماعی در جامعه جلوگیری شود.

رییس دادگستری دامغان خاطرنشان کرد: مسئولانی که در بحث رونق تولید در واحدهای تولیدی صنعتی سنگ اندازی می کنند دستگاه قضا با آنان برخورد می کند چرا که واحدهای تولیدی و صنعتی هرگز نباید تعطیل شوند.

تقی خاکی با بیان اینکه واحدهای تولیدی و صنعتی باید با انرژی به فعالیت و کار خود ادامه دهند و در جهت ارتقا تولید در شهرستان تلاش کنند و این را نیز بدانند که دستگاه قضایی حامی آنان است، ابراز داشت: دستگاه قضایی اجازه تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرستان دامغان را به هیچ دستگاه اعم از بانک، مالیات و بیمه نخواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مسئولان در راه تولید سنگ اندازی می کنند

برخی مسئولان در راه تولید سنگ اندازی می کنند