مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 15:152021-01-26سياسي

البرز با دریایی از مشکلات زیرساختی روبه رو است


استان البرز در ابتدا شهری بوده که با فرمانداری مدیریت می شده اما با استان شدن امکانات در حد همان فرمانداری باقی مانده و تنها اسما به استانداری ارتقا یافته است.

- ایسنا/البرز امام جمعه کرج گفت: استان البرز در ابتدا شهری بوده که با فرمانداری مدیریت می شده اما با استان شدن امکانات در حد همان فرمانداری باقی مانده و تنها اسما به استانداری ارتقا یافته است.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در بازدید از مناطق محروم حسن آباد که با همراهی فرمانده انتظامی شهرستان کرج صورت گرفت، بابیان اینکه امروز توفیقی شد تا خدمت مردم خوب و شریف منطقه حسن آباد برسیم، بیان کرد: پیش ازاین نیز بارها در این منطقه حضور یافته بودم اما امروز منحصراً برای بازدید و شنیدن مشکلات و دغدغه های اهالی این محل آمده ام.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تأکید بر اینکه بنده به عنوان نماینده ولی فقیه در استان مسئولیت اجرایی ندارم، اظهار کرد: مسئولیت بنده این است که صرفاً تذکر دهم و موضوعات را اخلاقاً دنبال کنم.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری از بیانات خود با تأکید بر اینکه محوریت مسجد در هر محله یک بحث اساسی است، عنوان کرد: باید مساجد در محلات شهر، استان و کشور فعال شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز با دریایی از مشکلات زیرساختی روبه رو است

البرز با دریایی از مشکلات زیرساختی روبه رو است