مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 15:052021-01-26سياسي

ساخت 60 شناور داخلی تا پایان سال در دستور کار


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به برنامه های توسعه ای این سازمان در راستای افزایش میزان تجارت دریایی و سرمایه گذاری بنادر شرق استان هرمزگان، - گفت: با توجه به نیاز حوزه دریایی کشور، هم اکنون 26 فروند شناور درحال ساخت داریم که تا پایان سال؛ تعداد آن ها به 60 و تا سال آینده؛ به 83 فروند می رسد.

محمد راستاد صبح امروز(7 بهمن ماه) در بازدید از بنادر شرق هرمزگان اعم از تیاب، کلاهی، کرگان و سیریک که با حضور رییسی؛ نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی انجام شد، اظهار کرد: برنامه های توسعه ای مناسب و مختلفی در بنادر شرق استان هرمزگان از سوی سازمان بنادر و دریانوردی مدنظر قرار گرفته است تا تجارت دریایی و سرمایه گذاری بیشتری در بنادر این بخش صورت گیرد.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته، بندر تجاری سیریک از نظر ظرفیت، زیرساخت و روبناها؛ شرایط مناسبی خواهد داشت و در عین حال برنامه ریزی مدونی در راستای صادرات غیرنفتی و تجارت خارجی از این بندر مدنظر قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوری با اشاره به اینکه پروژه احداث اسکله بندر سیریک؛ 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان بهار سال آینده به بهره برداری می رسد، عنوان کرد: سامانه اطفا حریق بندر سیریک نیز پیشرفت مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 60 شناور داخلی تا پایان سال در دستور کار

ساخت 60 شناور داخلی تا پایان سال در دستور کار