مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 15:052021-01-26اقتصادي

هشدار کمیته سوخت درخصوص افزایش مصرف گاز در نیروگاه شازند


مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: به ما هشدار داده شده است که نیروگاه حرارتی شازند بیش از سهمیه خود در حال مصرف گاز است.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی گفت: به ما هشدار داده شده است که نیروگاه حرارتی شازند بیش از سهمیه خود در حال مصرف گاز است.

محمدرضا سمیعی هفتم بهمن ماه در چهارمین جلسه کارگروه اضطرار کاهش آلودگی هوای اراک در خصوص وضعیت تامین و مصرف گاز در استان مرکزی بیان کرد: طی 24 ساعت گذشته، مصرف گاز در استان مرکزی به 21 میلیون مترمکعب رسید به طوری که حدود 11 میلیون مترمکعب در بخش خانگی، 4.

5 میلیون در پالایشگاه و پتروشیمی، یک میلیون و 850 مترمکعب در نیروگاه شازند و 500 متر مکعب در cng و مابقی در سایر بخش ها مصرف شده است.

وی با اشاره به جلسه کمیته سوخت شب گذشته، اظهار کرد: در این جلسه تصمیماتی اتخاذ شد، اما دو سه ساعت پیش هشدار دادند که نیروگاه بیشتر از حد مجاز در حال مصرف سوخت گاز است.

به ما فشار وارد می شود که مصرف نیروگاه طبق سهمیه اعلامی باشد.

سمیعی افزود: تصمیم بر این شده است که تخصیص گاز به نیروگاه ها براساس شاخص آلودگی باشد و چون هوای اراک سالم است، نیروگاه شازند می تواند مصرف مازوت داشته باشد.

سهم استان، خاموشی نیست به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار شازند در این جلسه اظهار کرد: سر دو راهی گیر کرده ایم، از یک سو مسئول ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کمیته سوخت درخصوص افزایش مصرف گاز در نیروگاه شازند

هشدار کمیته سوخت درخصوص افزایش مصرف گاز در نیروگاه شازند