مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 14:402021-01-26سياسي

به جلسه شورا بروم، برخی بی احترامی می کنند/ به خاطر کار کردن بازخواست می شوم!


نشست خبری امروز (هفتم بهمن) شهردار کرمانشاه با حضور معاونین شهرداری، رییس شورای شهر و اهالی رسانه برگزار شد؛ نشستی که حدود چهار ساعت به درازا کشید و تقریبا در خصوص تمام مسائل شهر پرسش و پاسخ شد.

- به جلسه "شورا" بروم، برخی بی احترامی می کنند/ به خاطر کار کردن بازخواست می شوم! ایسنا/کرمانشاه نشست خبری امروز (هفتم بهمن) شهردار کرمانشاه با حضور معاونین شهرداری، رییس شورای شهر و اهالی رسانه برگزار شد؛ نشستی که حدود چهار ساعت به درازا کشید و تقریبا در خصوص تمام مسائل شهر پرسش و پاسخ شد.

در ابتدای این نشست هر یک از معاونین شهردار به تشریح عملکرد حوزه کاری خود پرداخته و اقدامات صورت گرفته در دو سال اخیر را تشریح کردند.

بعد از این صحبت ها نوبت به شهردار رسید که پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد و مهم ترین سوال که این روزها نقل محافل مختلف است بحث عدم حضور شهردار در جلسات شورا بود که طلوعی در پاسخ به این سوال گفت: پیش از این هم گفته ام اگر روال قانونی برای طرح سوال طی شود و جلسه شورا هم تشکیل شود، در جلسات حاضر خواهم شد.

وی افزود: هرچند می دانم اگر در جلسه شورا حاضر شوم مورد بی احترامی قرار خواهم گرفت، چرا که برخی از اعضای شورا نماینده ام را که به جلسه شورا فرستاده بودم بیرون کردند و بی احترامی به نماینده من یعنی بی احترامی به خود من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جلسه شورا بروم، برخی بی احترامی می کنند/ به خاطر کار کردن بازخواست می شوم!

به جلسه شورا بروم، برخی بی احترامی می کنند/ به خاطر کار کردن بازخواست می شوم!