مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 14:352021-01-26دانش

خوابگاهی از دانشگاه اراک به دانشگاه صنعتی اختصاص نمی یابد


علیرضا بهرامی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه اختصاص بخش هایی از خوابگاه الزهرا (س) این دانشگاه به دانشگاه صنعتی اراک صحت ندارد، - معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اراک اختصاص بخشی از خوابگاه های این دانشگاه به دانشگاه صنعتی اراک را تکذیب کرد.

علیرضا بهرامی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه اختصاص بخش هایی از خوابگاه الزهرا (س) این دانشگاه به دانشگاه صنعتی اراک صحت ندارد، اظهار کرد: براساس آمایش آموزش عالی در استان مرکزی، قرار است دانشگاه صنعتی اراک و تفرش ادغام شوند و تحت عنوان دانشگاه صنعتی استان مرکزی فعالیت کنند.

بهرامی بیان کرد: دانشگاه تفرش بیش از 3 هزار و 500 نفر دانشجو و حدود 300 هکتار زمین دارد؛ در حالی که دانشگاه صنعتی اراک حدود 1500 نفر دانشجو و حداکثر 50 نفر عضو هیات علمی دارد و برای تأمین فضای دانشگاهی و خوابگاهی به شدت در تنگناست.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه اراک ادامه داد: به نظر می رسد اگر دانشگاه صنعتی اراک به تفرش منتقل شده و ادغام این دو دانشگاه در تفرش صورت گیرد، موقعیت آموزشی بهتری می تواند برای دانشجویان فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاهی از دانشگاه اراک به دانشگاه صنعتی اختصاص نمی یابد

خوابگاهی از دانشگاه اراک به دانشگاه صنعتی اختصاص نمی یابد