مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 14:202021-01-26اقتصادي

هشدار برای بازنگری نرخ تضمینی گندم با افزایش شدید قیمت در بازار جهانی


افزایش شدید قیمت در بازارهای جهانی هشدار برای بازنگری در نرخ خرید تضمینی گندم را دوباره به صدا در آورد تا با قیمت گذاری منطقی مانع از ریختن پول به جیب کشاورز خارجی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس امروز در بازارهای جهانی قیمت نهاده های خوراک دام و طیور و نیز گندم به شدت افزایش یافت تا یکبار دیگر لزوم توجه به افزایش خود اتکایی در محصولات اساسی برای دولتمردان کشور یادآوری شود.

قیمت خوراک دام و طیور در چند ماه گذشته بیش از 30 درصد رشد کرده این در حالی است که کشور نزدیک به 80 درصد در تامین این نهاد ها وابسته به واردات است و قیمت 70 درصد محصولات پروتیینی از جمله گوشت، مرغ و تخم مرغ و ا بسته به این نهاده است.

در ماههای اخیر که قیمت محصولات پروتیینی در کشور به شدت رشد یافته بود عامل اصلی گرانی نهاده ها در داخل بود اگرچه عوامل دیگری هم دخالت داشتند.

امروز قیمت هر بوشل ذرت که به عنوان خوراک دام استفاده می شود با 10.

75 دلار افزایش نسبت به روز گذشته به قسمت 522.

25 دلار به فروش رفت.

افزایش 6 دلاری قیمت گندم در بازارهای جهانی و هشدار دوباره به بازنگری نرخ خرید تضمینی  امروز قیمت گندم نیز 6 دلار در هر بوشل  افزایش یافت و در حقیقت رکورد جدیدی را در میزان افزایش قیمت در یک روز ثبت کرد تا مسئولان به بازنگری قیمت خرید تضمینی این محص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار برای بازنگری نرخ تضمینی گندم با افزایش شدید قیمت در بازار جهانی

هشدار برای بازنگری نرخ تضمینی گندم با افزایش شدید قیمت در بازار جهانی