مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 14:202021-01-26سياسي

رضایی: ملت ایران در مسیر ساختن یک آینده خوب، مطمئن و سالم قدم برمی دارد


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در آیین افتتاح کنفرانس و نمایشگاه بین المللی بیوتکنولوژی پزشکی، بر اهمیت روزافزون زیست فناوری، در سلامت، اقتصاد و امنیت کشورها تاکید کرد.

- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در آیین افتتاح کنفرانس و نمایشگاه بین المللی بیوتکنولوژی پزشکی، بر اهمیت روزافزون زیست فناوری، در سلامت، اقتصاد و امنیت کشورها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مرکز همایش های بین المللی هتل المپیک تهران، در جمع مدیران و پژوهشگران علوم پزشکی و داروسازی اظهار کرد: از اینکه در جمع شما مدافعان سلامت هستم، احساس افتخار میکنم و امیدوارم از مجاهدت های خاموش شما برای حفظ سلامت مردم، قدردانی مناسب و موثری صورت گیرد.

وی گفت: در بازدیدهایی که امسال از پنج شرکت پیشگام بیوتکنولوژی و داروسازی داشتم، شاهد مجاهدت خاموش دانشمندان و تولیدگران ایرانی بودم و آمادگی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برای کمک به سیاستگذاری در مسیر حمایت قاطع از تولید ایرانی و دانش بومی را اعلام کردم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: در تدوین سیاست های کلی برنامه هفتم، تلاش کردیم به کمک متخصصان بیوتکنولوژی و داروسازی، گزاره های سیاستی مربوط به تقویت زیست فناوری را وارد کنیم و همچنان از پیشنهادهای کارشناسی شما برای تکمیل سیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: ملت ایران در مسیر ساختن یک آینده خوب، مطمئن و سالم قدم برمی دارد

رضایی: ملت ایران در مسیر ساختن یک آینده خوب، مطمئن و سالم قدم برمی دارد