مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 14:102021-01-26اقتصادي

واردات 13 میلیارد دلار کالا از هرمزگان در 9 ماهه ابتدایی 99+فیلم


در 9 ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 6 میلیون و 500 هزار تن کالا به ارش 13 میلیارد دلار از طریق گمرکات هرمزگان به کشورمان واردات انجام شده است.

-   اکبرپور خاطرنشان کرد: به طور مستمر وضعیت ورود کالاهای اساسی به بنادر استان رصد و پیگیری های لازم برای اظهار و ترخیص آنها در حال انجام است تا رسوب این دست از کالاها را در بنادر و گمرکات استان نداشته باشیم.

وی تعداد دستگاه های ایکس ری فعال در گمرکات استان را یک دستگاه عنوان کرد و گفت: این دستگاه ایکس ری پرسرعت با قابلیت اسکن در دقیقه دو کانتینر است و قرار است تا پایان سال نیز یک دستگاه ایکس ری دیگر نیز در گمرکات استان نصب و راه اندازی شود.

ناظر گمرکات هرمزگان از دستاوردهای انجام اسکن روزانه 450 تا 700 کانتینر را کشف موارد مختلف و متعددی از کالاهای اظهار نشده، کالاهای غیرمجاز از جمله مشروبات الکلی و پیش سازهای مواد مخدر و .

عنوان کرد و بیان داشت: گمرک به عنوان دروازه های اقتصادی کشور تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در شرایط خاص شیوع بیماری کرونا و همچنین فشارهای ناجوانمردانه دشمنان ملت ایران و شرایط تحریمی، نهایت پاسداری از مرزهای اقتصادی کشور را انجام دهد.

فیلم: حسن عباسی انتهای پیام/ 88055  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات 13 میلیارد دلار کالا از هرمزگان در 9 ماهه ابتدایی 99+فیلم

واردات 13 میلیارد دلار کالا از هرمزگان در 9 ماهه ابتدایی 99+فیلم