مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 14:052021-01-26اجتماعي

تغییر رویکرد وزیر کشور و نیروی انتظامی درباره موتورسیکلت های فرسوده و آلاینده


وزیر کشور طی نامه ای به فرمانده نیروی انتظامی دستور داد که در جریان ترخیص موتورسیکلت های فرسوده و کاربراتوری از پارکینگ های پلیس، ابعاد زیست محیطی و ایمنی مسئله در نظر گرفته شود.

-   عصر ایران- زینب رحیمی؛از آبان ماه امسال پلیس، ترخیص موتورسیکلت های انباشته در پارکینگ ها را در سراسر کشور شروع کرد، اتفاقی که اصلا به نفع هوای پاک نیست.

اما به تازگی در پی نامه اعتراضی رییس سازمان محیط زیست به وزیر کشور، رحمانی فضلی در نامه ای خطاب به اشتری فرمانده نیروی انتظامی دستور داد که به دلیل شدید آلودگی هوا ناشی از موتورسیکلت های رسوبی، ابعاد زیست محیطی و ایمنی این اتفاق را در نظر گرفته و گزارشی در این مورد ارائه دهد.

موتورسیکلت های رسوبی، موتورهایی هستند که به دلیل تخلفات رانندگی یا جرایم دیگر توسط پلیس، توقیف و در پارکینگ ها نگهداری می شود.

در حال حاضر بیش از 800 هزار موتور رسوبی وجود دارد.

آبان ماه امسال همزمان با شروع روزهای آلوده پلیس نسبت به ترخیص این موتورها با لحاظ تخفیف های 80 درصدی اقدام کرد، موضوعی که به شدت مورد انتقاد سازمان محیط زیست قرار گرفت و برای همین چهل و پنجمین جلسه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا که در 10 دی ماه 99 تشکیل شد، با دعوت از پلیس و وزارت کشور به موضوع ابعاد زیست محیطی ترخیص موتورسیکلت های رسوبی اختصاص یافت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر رویکرد وزیر کشور و نیروی انتظامی درباره موتورسیکلت های فرسوده و آلاینده

تغییر رویکرد وزیر کشور و نیروی انتظامی درباره موتورسیکلت های فرسوده و آلاینده