مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:552021-01-26سياسي

آقازاده ای که برای ملت خود و جهان اسلام افتخار می آفریند


سعید جلیلی در یادداشتی درباره کتاب «سلول های بهاری» می گوید، این کتاب به خوبی روایت می کند رمز لقمه حلال را در گشایش راز پیشرفت و نشان می دهد آقا بودن را در ایمان و عمل صالح.

- سعید جلیلی در یادداشتی درباره کتاب سلول های بهاری می گوید، این کتاب به خوبی روایت می کند رمز لقمه حلال را در گشایش راز پیشرفت و نشان می دهد آقا بودن را در ایمان و عمل صالح.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید جلیلی، در یادداشتی کتاب سلول های بهاری ، خاطرات دکتر حسین بهاروند، پدر علم سلول های بنیادی کشور را ستود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشت خود اینگونه آورده است: بارش زلال اسلام ناب در این سرزمین رویش هایی دارد که مناسبات مرسوم را کنار می نهد و از قنات ملک حماسه مقاومت می آفریند و از کُرِ گَه حماسه ی پیشرفت.

سلول های بهاری ، به خوبی روایت می کند رمز لقمه حلال را در گشایش راز پیشرفت، و نشان می دهد آقا بودن را در ایمان و عمل صالح، و آقازاده ای که چون پروانه ای فرزانه، برای ملت خود و جهان اسلام امید و افتخار می آفریند.

کتاب سلول های بهاری ؛ خاطرات تولید و توسعه سلول های بنیادی به روایت دکتر حسین بهاروند، پدر دانش سلول های بنیادی ایران، به تازگی و توسط انتشارات راه یار منتشر و روانه بازار نشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقازاده ای که برای ملت خود و جهان اسلام افتخار می آفریند

آقازاده ای که برای ملت خود و جهان اسلام افتخار می آفریند