مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:552021-01-26سياسي

اجرای 100 برنامه به مناسبت دهه فجر در زنجان


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه امسال 100 عنوان برنامه در استان اجرایی خواهد شد، گفت: شاخص ترین این برنامه کنگره شهدای زن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی کاظمی در نشست خبری با خبرنگاران انقلاب اسلامی را نقطه عطفی در تاریخ دانست و اظهار کرد:  انقلاب اسلامی همه معادلات مادی دشمنان اسلام را که با زور و قدرت بر مردم ایران حکومت می کردند، بر هم زد و  نور امید در دل های مردم ایران و حتی مسلمانان جهان ایجاد کرد.

وی افزود: مردم ایران با دست های خالی توانستند در مقابل رژیم ستمشاهی و سران استکبار جهانی مانند آمریکا و انگلیس بایستند و قدرت پوشالی آنها را برهم بزنند و رسوایشان کنند که این مهم بیانگر قدرت بالای مردمی این کشور است.

کاظمی تصریح کرد: در شرایط کنونی، باید عزت و اقتدار مردم ایران در دوران انقلاب اسلامی و دستاوردهایی که در سایه این انقلاب به دست آمد برای نسل جوان در ایام الله دهه فجر تبیین شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال همزمان با دهه فجر برنامه های مختلفی اجرایی می شود، اظهار کرد: تلاش شود برنامه ها به صورت منسجم برگزار و اماکن انقلابی استان در برنامه ها به مردم به عنوان نمادهای انقلابی معرفی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 100 برنامه به مناسبت دهه فجر در زنجان

اجرای 100 برنامه به مناسبت دهه فجر در زنجان