مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:252021-01-26دانش

انتقاد از نحوه پذیرش دانشجو و شیوه تدوین آیین نامه ارتقا


سیستم پذیرش دانشجو در کشور ما به گونه ای است که در ورود بسیار سخت گرفته می شود، اما متأسفانه بر روند خروجی دانشگاه ها آن گونه که باید نظارت وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه تهران و هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره علمی با حضور دکتر محمود نیلی احمدآبادی و دکتر خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد امضا شد.

این تفاهم نامه همکاری با هدف واسپاری امور اجرایی و مدیریت شورای تخصصی علوم عقلی از سوی دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره به دانشگاه تهران و گسترش همکاری های دو جانبه، بین دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران و دکتر عبدالحسین خسروپناه، رییس دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره علمی به امضا رسید.

نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران، در این جلسه با اشاره به اهمیت موضوع تفاهم نامه منعقده گفت: از دیدگاه دانشگاه، هیچ دانشجوی دکتری نمی تواند فارغ التحصیل شود، مگر اینکه نوآوری و خلاقیت داشته باشد.

به نظر می رسد، در ذات دانشگاه نوآوری نهفته است.

باید گفت ارائه نظریه در حوزه علوم تجربی تا حدودی راحت تر از سایر حوزه هاست، به دلیل اینکه نظریه ها و فرضیه های ارائه شده در نشریات معتبر، در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از نحوه پذیرش دانشجو و شیوه تدوین آیین نامه ارتقا

انتقاد از نحوه پذیرش دانشجو و شیوه تدوین آیین نامه ارتقا