مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-26اجتماعي

حدود 8.6 درصد دانش آموزان فارس چاق هستند


مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با مطلوب دانستن روند اجرای طرح کوچ در این استان، اعلام کرد که به استناد نتایج آماری حدود 8.

6 درصد از دانش آموزان فارس چاق هستند.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با مطلوب دانستن روند اجرای طرح "کوچ" در این استان، اعلام کرد که به استناد نتایج آماری حدود 8.

6 درصد از دانش آموزان فارس چاق هستند.

فرهاد اسماعیلی سه شنبه هفتم بهمن در جلسه شورای آموزش و پرورش استان فارس با بیان اینکه در قالب طرح کوچ تاکنون وضعیت قد و وزن 785 هزار دانش آموز یعنی حدود 90 درصد جمعیت دانش آموزی فارس اندازه گیری شده است، خاطرنشان کرد که برابر آمارها، دانش آموزان دختر از تناسب قد و وزنی بهتری نسبت به پسران برخوردار هستند.

اسماعیلی افزود: طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان یا طرح کوچ ، از نظر دستگاه های مختلف طرحی بسیار مهم ارزیابی شده است، یکی از تاثیرات این طرح را شناسایی دانش آموزان مبتلا به بیماری های غیرواگیر و تسهیل روند کنترل و مهار این بیماری در جمعیت دانش آموزی دانست.

او گفت: خوشبختانه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در راستای ارتقاء سطح سلامت دانش آموزان و با بهره مندی از ظرفیت معلمان تربیت بدنی و مراقبین سلامت، برنامه هایی مفرح و شاد پیشگیرانه ای از قبیل المپیاد ورزشی درون مدرسه ای،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 8.6 درصد دانش آموزان فارس چاق هستند

حدود 8.6 درصد دانش آموزان فارس چاق هستند