مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-26سياسي

تصویب ضوابط مدیریت پسماندهای صنعتی و معدنی


مدیر کل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست از تصویب ضوابط و روش های مدیریت پسماندهای صنعتی و معدنی حوزه نفت و  نیرو در شورای عالی حفاظت محیط زیست خبر داد.

- مدیر کل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد تصویب ضوابط مدیریت پسماندهای صنعتی و معدنی مدیر کل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست از تصویب ضوابط و روش های مدیریت پسماندهای صنعتی و معدنی حوزه نفت و  نیرو در شورای عالی حفاظت محیط زیست خبر داد.

حسن پسندیده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تصویب ضوابط و روش های مدیریت پسماندهای صنعتی و معدنی حوزه نفت و نیرو در شورای عالی محیط زیست اظهار کرد: به موجب ماده 11 قانون مدیریت پسماندها، سازمان حفاظت محیط زیست موظف است با همکاری وزارتخانه های ذی ربط ضوابط و روش های مدیریت پسماندها را تدوین کند و در شورای عالی حفاظت محیط زیست به تصویب برساند.

وی ادامه داد: از این رو پس از تهیه و تدوین ضوابط مذکور و برگزاری نشست های کارشناسی با نمایندگان وزارتخانه مختلف، ضوابط مدیریت پسماندهای صنعتی و معدنی جهت طی مراحل قانونی از طریق سازمان به شورای عالی حفاظت محیط زیست منعکس شد و روز گذشته (6 بهمن ماه) این ضوابط و روش ها به تصویب شورای عالی محیط زیست رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب ضوابط مدیریت پسماندهای صنعتی و معدنی

تصویب ضوابط مدیریت پسماندهای صنعتی و معدنی