مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-26اقتصادي

مدرس خیابانی: در گذشته منابع ارزی در بازار غیررسمی فروخته می شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا مدرس خیابانی در نشست مشترک با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با ارائه گزارشی از عملکرد گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در مورد ساماندهی شرکت های گروه کشتیرانی .

- مدیرعامل کشتیرانی حمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه در گذشته منابع ارزی در بازار غیررسمی فروخته می شد، گفت: از شهریور ماه سال گذشته ارز حاصل از صادرات را در سامانه نیما عرضه می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از روابط عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا مدرس خیابانی در نشست مشترک با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با ارائه گزارشی از عملکرد گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در مورد ساماندهی شرکت های گروه کشتیرانی براساس نظام حاکمیت شرکتی گفت: دستورالعمل حاکمیت شرکتی سال گذشته به تمام شرکت های گروه ابلاغ شده است تا اعضاء هیئت مدیره شرکت ها و مدیران به آن واقف شوند و خودشان را پاسخگو بدانند، زیرا هر یک موظف هستند مسئولیتی را که عهده دار می باشند، دنبال کنند.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به ساماندهی سیستم های حسابرسی و کنترل های داخلی، شکل گیری کمیته مقابله با تحریم ها برای به حداقل رساندن ریسک سازمانی، انضباط مالی و حسابرسی شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرس خیابانی: در گذشته منابع ارزی در بازار غیررسمی فروخته می شد

مدرس خیابانی: در گذشته منابع ارزی در بازار غیررسمی فروخته می شد