مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-26سياسي

بسیاری از آسیب های اجتماعی فعلی نتیجه کم توجهی به روستا ها است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تسهیل مهاجرت از روستا ها به شهر ها موجب رواج حاشیه نشینی و ایجاد فقر و آسیب های اجتماعی فراوان شده است، - فعالیت صندوق بیمه اجتماعی نسبت به سایر بیمه ها بسیار ماندگارتر است بسیاری از آسیب های اجتماعی فعلی نتیجه کم توجهی به روستا ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تسهیل مهاجرت از روستا ها به شهر ها موجب رواج حاشیه نشینی و ایجاد فقر و آسیب های اجتماعی فراوان شده است، اگر به امکاناتی نظیر بیمه اجتماعی که امروزه در روستا ها ایجاد کرده ایم، درگذشته نیز توجه داشتیم، روستاییان تمایلی به مهاجرت نداشتند.

در نشست 4 ساعته و صمیمانه رییس کمیسیون اجتماعی مجلس با مدیرعامل و مدیران ارشد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر درخصوص دغدغه های صندوق بیمه اجتماعی و جامعه هدف آن گفتگو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، مهدی عیسی زاده رییس کمیسیون اجتماعی مجلس در دیدار با علی شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، ضمن تشکر و قدردانی از خدمات صندوق بیمه اجتماعی گفت: فعالیت صندوق نسبت به سایر بیمه ها بسیار ماندگار است، زیرا مرتبط با اقشاری است که جزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از آسیب های اجتماعی فعلی نتیجه کم توجهی به روستا ها است

بسیاری از آسیب های اجتماعی فعلی نتیجه کم توجهی به روستا ها است