مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-26سياسي

مدیر جدید رادیو قرآن معارفه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی در جلسه معرفی مدیر جدید رادیو قرآن که امروز هفتم بهمن برگزار شد با اشاره به انتقال مجتبی ایزدی مدیر اسبق این رادیو به معاونت سیما بیان کرد: - طی حکمی از سوی علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی، منصور قصری زاده به عنوان مدیر جدید رادیو قرآن منصوب و امروز معارفه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی در جلسه معرفی مدیر جدید رادیو قرآن که امروز هفتم بهمن برگزار شد با اشاره به انتقال مجتبی ایزدی مدیر اسبق این رادیو به معاونت سیما بیان کرد: مجتبی ایزدی تجربه بالایی دارد و در هر حوزه ای موفق است که نمونه بارز آن افزایش چشمگیر مخاطبان رادیو قرآن است به طوری که امروز رادیو قرآن یکی از افتخارات معاونت صداست.

وی افزود: همکاران کاربلد و مومن در رادیو قرآن مشغول به کار هستند و این شبکه رادیویی با درایت آقای ایزدی جنبش خوبی داشته است، ولی انتظار من از این مجموعه ایجاد وضعیت و جایگاهی مطلوب تر در رسانه است.

معاون صدا در پایان درباره منصور قصری زاده که مدیریت رادیو قرآن را بر عهده گرفته است، بیان کرد: آقای قصری زاده مدیر جدید رادیو قرآن سال ها در حوزه های مختلف دلسوز سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر جدید رادیو قرآن معارفه شد

مدیر جدید رادیو قرآن معارفه شد