مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-26سياسي

تفاهم نامه همکاری حوزه هنری با صندوق احیای ابنیه تاریخی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز سه شنبه 7 بهمن ماه، مهندس هادی میرزایی مدیرعامل و رییس هیئت مدیره صندوق احیا و بهره برداری از بنا ها و اماکن تاریخی و فرهنگی، - حوزه هنری انقلاب اسلامی با صندوق احیا و بهره برداری از بنا ها و اماکن تاریخی و فرهنگی طی نشستی در حوزه هنری تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، صبح امروز سه شنبه 7 بهمن ماه، مهندس هادی میرزایی مدیرعامل و رییس هیئت مدیره صندوق احیا و بهره برداری از بنا ها و اماکن تاریخی و فرهنگی، در نشستی که با حضور محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی و جمعی دیگر از مدیران حوزه هنری و صندوق احیای ابنیه تاریخی برگزار شد، تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

رییس حوزه هنری در این نشست ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از نگاه پویای صندوق احیای ابنیه تاریخی و فرهنگی گفت: تمرکز حوزه هنری در دور جدید فعالیت های خود روی توسعه و راهبری زیست بوم هنر و رسانه است.

تلاش داریم تا این زیست بوم توسعه یابد و حوزه هنری نقش راهبردی خود را ایفا کند، به همین منظور هم به حوزه نوآوری و رشد، توجه ویژه ای داریم.

دادمان افزود: احیای ابنیه تاریخی اگر منجر به تبدیل آن ها به مکان رویداد های فرهنگی و هنری و یا پاتوق های فرهنگی و هنری شود، می تواند یکی از رئوس همکاری ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری حوزه هنری با صندوق احیای ابنیه تاریخی

تفاهم نامه همکاری حوزه هنری با صندوق احیای ابنیه تاریخی