مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:002021-01-26ورزشي

سردیس زنده یاد جعفر کاشانی مقابل باشگاه شاهین نصب شد


سردیس زنده یاد جعفر کاشانی مقابل باشگاه شاهین با حضور خانواده زنده یاد جعفر کاشانی نصب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حضور مسعود رنجبریان سرپرست شهرداری منطقه 8، حجت نظری رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران و برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از سردیس جعفر کاشانی پیشکسوت فوتبال ایران رونمایی شد.

در این مراسم که با حضور خانواده زنده یاد جعفر کاشانی برگزار شد، حجت نظری رییس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران گفت: با تصویب اعضای شورای شهر تهران سردیس این پیشکسوت فوتبال ایران در منطقه 8 و مقابل باشگاه شاهین که مرحوم کاشانی زحمات زیادی برای آن متحمل شده بود، نصب شد.

عضو شورای شهر تهران افزود: شورای شهر فراتر از رنگ ها و تیم ها در تلاش است تا مردم بزرگان و افتخارآفرینان ملی، ورزشی، فرهنگی، هنری و…، را بیشتر بشناسند.

مسعود رنجبریان سرپرست شهرداری منطقه 8 نیز در مراسم رونمایی از سردیس پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: احترام به پیشکسوتان همواره اقدامی ارزشمند است.

همچنین تلاش مدیریت شهری بر این است تا شهروندان، افتخارآفرینان ملی، ورزشی و فرهنگی و…، در گذر زمان از یاد و خاطر مردم نروند.

سرپرست شهرداری منطقه 8، ضمن تشکر از شورای شهر تهران برای حفظ نام ورزشکاران و نامداران در پایتخت نیز، افزود: توجه هرچه بیشتر به ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردیس زنده یاد جعفر کاشانی مقابل باشگاه شاهین نصب شد

سردیس زنده یاد جعفر کاشانی مقابل باشگاه شاهین نصب شد