مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 13:002021-01-26اقتصادي

ایجاد مسیر دوچرخه در معابر مختلف شیراز یک الزام است


شهردار شیراز با بیان اینکه در تمام طرح های شهرداری به ویژه در شهرک های جدید الاحداث ایجاد مسیرهای دوچرخه یک الزام است، گفت: 11 طرح بوستان و پارک ورزش و سلامت در شیراز ساخته شده که در تمام آنها مسیر دوچرخه وجود دارد.

- حیدراسکندرپور سه شنبه 7 بهمن در آیین اعطای نشان شهر ملی دوچرخه به شهر شیراز گفت: شهرداری 200 میلیارد تومان اعتبار برای خرید 50 تا اتوبوس در نظر گرفته و سالانه نیز به هر اتوبوس 50 میلیون تومان یارانه می دهد.

او افزود: برای هر کیلومتر مترو نیز 50 میلیون دلار هزینه می شود و برای طرح دوچرخه های اشتراکی 10 میلیارد تومان یارانه داده شده است.

رییس هیئت دوچرخه سواری فارس نیز در ادامه این مراسم گفت: از اردیبهشت 98 شهرهای شیراز، تبریز، یزد، اصفهان و مشهد برای دریافت نشان شهر ملی دوچرخه، داوطلب شدند که بالاخره با بررسی های انجام شده این نشان به شیراز رسید.

محمدجواد کشاورز افزود: شهرداری شیراز 2 هزار دوچرخه اشتراکی در اختیار شهروندانش قرار داده که تنها در یک سال گذشته بیش از 75 هزار کاربر، با استفاده از این وسایل نقلیه 600 هزار سفر انجام داده اند.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز نیز گفت: در حال حاضر هم مردم به دوچرخه نیاز دارند، هم رویکرد شورا در این باره همکاری است، شهرداری هم طرح های خوبی اجرا کرده که همین موضوع منجر به دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مسیر دوچرخه در معابر مختلف شیراز یک الزام است

ایجاد مسیر دوچرخه در معابر مختلف شیراز یک الزام است