مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-26اقتصادي

تجهیز 26 درصد شبکه برق رسانی گیلان به کابل خودنگهدار


مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به میزان اصلاح شبکه برق رسانی در گیلان بیان کرد: تاکنون 26 درصد شبکه های برق رسانی در گیلان به کابل های خودنگهدار مجهز و اهداف ما رسیدن هرچه سریع تر به 50 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، محمداسماعیل هنرمند ظهر امروز در حاشیه ظهر امروز در حاشیه بازدید از اجرای طرح اقدام ملی اصلاح شبکه های نیرورسانی در شهرستان لنگرود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه های شرکت توزیع برق افزایش پایداری شبکه های برق در استان است، اظهار کرد: شرکت توزیع برق از ابتدای سال جدید تاکنون دو طرح بزرگ در راستای افزایش پایداری شبکه های توزیع را آغاز و این روند کماکان ادامه دار است.

وی با اشاره به افزایش پایداری 580 کیلومتر از شبکه توزیع برق 20 کیلووات افزود: در طرح بزرگ تاب آوری تاکنون 300 مرحله آن با میزان اعتبار 13 میلیارد تومان انجام که ماحصل آن افزایش پایداری 580 کیلومتر از شبکه های برف در سطح 20 کیلووات در مواقع بحرانی بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با تأکید بر تعویض سیم های مسی در شبکه برق گیلان گفت: در فاز اول یک هزار کیلومتر از شبکه های استان در بخش فشار ضعیف با میزان اعتبار 120 میلیارد تومان سیم های مسی آنان تعویض و کابل های خود نگهدار جایگزین آن شده و در فاز دوم مابقی شبکه های فشار ضعیف به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 26 درصد شبکه برق رسانی گیلان به کابل خودنگهدار

تجهیز 26 درصد شبکه برق رسانی گیلان به کابل خودنگهدار