مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:502021-01-26بين الملل

پیام دولت بایدن به تشکیلات خودگردان درباره طرح اشغال کرانه باختری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، احمد مجدلانی وزیر توسعه اجتماعی تشکیلات خودگردان فلسطین و عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین، - یک وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که این تشکیلات پیامی از واشنگتن دریافت کرده است که نشان می دهد طرح رییس جمهور پیشین آمریکا در خصوص کرانه باختری در دستور کار دولت جدید آمریکا قرار ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، احمد مجدلانی وزیر توسعه اجتماعی تشکیلات خودگردان فلسطین و عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین، صبح امروز (سه شنبه)، خبر داد که دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا پیامی به تشکیلات خودگردان ارسال کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه شبکه صهیونیستی آی24 ، احمد مجدلانی در این خصوص گفت دولت بایدن خبر داده است که طرح دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در دستور کار قرار ندارد و دولت جدید آمریکا با طرح الحاق اسراییل مخالف است.

این وزیر فلسطینی همچنین خبر داد که تشکیلات خودگردان نشانه هایی از واشنگتن مبنی بر بازگشایی دفتر سازمان آزادی بخش فلسطین در واشنگتن، کنسولگری آمریکا در قدس شرقی و از سرگیری کمک های آمریکا به آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک اونروا دریافت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام دولت بایدن به تشکیلات خودگردان درباره طرح اشغال کرانه باختری

پیام دولت بایدن به تشکیلات خودگردان درباره طرح اشغال کرانه باختری