مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-26فناوري

رای مثبت وزیر ارتباطات به انسداد سیگنال، کذب است


مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که خبر رای مثبت وزیر ارتباطات به انسداد پیام رسان سیگنال کذب است.

- مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که خبر رای مثبت وزیر ارتباطات به انسداد پیام رسان سیگنال کذب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها موضوع به دادسرای فرهنگ و رسانه در رسانه ها منتشر شد و در متن این خبر آمده بود که محمدجواد آذری جهرمی به دلیل استنکاف از اجرای اوامر قضایی در مورد فیلتر کردن اینستاگرام و کاهش پهنای باند بین الملل و محدودسازی پیام رسان های خارجی، احضار شده است.

البته پس از آن، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد: پرونده قضایی آذری جهرمی با شکایت تعداد زیادی از اشخاص حقیقی و حقوقی تشکیل شده است که در متن تقطیع شده منتشره اغلب این موارد اتهامی حذف شده است.

و اینکه طی دو سال گذشته و در دور جدید دادستانی تهران، هیچ حکم قضایی مبنی بر فیلترینگ یا مسدودسازی شبکه اجتماعی ای صادر نشده است.

در هر حال اکنون جنجال هایی درباره اپلیکیشن سیگنال هم مطرح شده است.

با آغاز مهاجرت جهانی کاربران به تلگرام و سیگنال، در ایران اخباری مبنی بر حذف این اپلیکیشن از فروشگاه های آنلاین داخلی و حتی احتمال فیلتر این برنامه هم شنیده شد و البته امروز سیدجمال هادیان -مدیر روابط عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای مثبت وزیر ارتباطات به انسداد سیگنال، کذب است

رای مثبت وزیر ارتباطات به انسداد سیگنال، کذب است