مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:402021-01-26سياسي

نخستین واکسن کرونا از سبد کواکس وارد کشور می شود


دبیر کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: سهمیه ایران در کواکس اولین محموله وارداتی واکسن کرونا است که در هفته های آینده وارد کشور خواهد شد.

- جی پلاس، دکتر مصطفی قانعی روز دوشنبه اظهار داشت: تنها کشوری بودیم که اعلام کردیم همه سبد واکسن متعلق به این مجموعه را نمی خواهیم و انتخاب بسیار خوبی در این زمینه انجام گرفته است.

ایرنا نوشت؛ وی ادامه داد: در کمیته ملی واکسن کرونا تصمیم گرفته شد که از منابعی واکسن تهیه شود که فرمایش مقام معظم رهبری محقق شود و حدود سه هفته قبل از فرمایش ایشان، موضوع خرید واکسن کرونا از فایزر از دستور کار خارج شده بود و این موضوع اصلا مطرح نبود.

قانعی افزود: واکسن مورد نیاز کشور از منابع دیگری که تاکنون عوارض کمتری در مرحله سوم تست انسانی گزارش کرده اند و در عین حال از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند، تهیه خواهد شد.

وی بر لزوم اولویت بندی تزریق واکسن های وارداتی تاکید کرد و گفت: این واکسن ها در مرحله اول در اختیار گروه های پرخطر از جمله کادر پزشکی و افراد مسن قرار خواهد گرفت.

واکسن ایرانی کرونا مراحل ساخت را با موفقیت طی می کند دبیر کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: واکسن ایرانی کرونا مراحل ساخت را با موفقیت طی می کند و این موضوع نشان می دهد که واکسن ایرانی در موعد خود تولید و به بازار داخل عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین واکسن کرونا از سبد کواکس وارد کشور می شود

نخستین واکسن کرونا از سبد کواکس وارد کشور می شود