مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:402021-01-26سياسي

اعلام برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان برای دهه فجر


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان اعلام کرد که در مجموع، 420 برنامه در دهه فجر امسال توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان اعلام کرد که در مجموع، 420 برنامه در دهه فجر امسال توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برگزار می شود.

سید محمد قلمکاریان ظهر امروز (سه شنبه-7 بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با ایجاد زمینه رشد و پرورش فکری و شکوفایی استعداد و خلاقیت با در نظر داشتن ارزش ها و هنجارهای اسلامی، تقویت روحیه انقلابی و نشاط اخلاقی، تهیه امکانات لازم برای نوجوانان و کمک به شکوفایی استعدادهای آنان براساس نظام تعلیم و تربیت اسلامی، اوقات فراغت کودکان و نوجوانان را غنا می بخشد.

وی افزود: مربیان کانون استان اصفهان در 56 مرکز ثابت، 3 واحد سیار روستایی و 2 واحد پستی کانون با ارائه فعالیت های عمومی و تخصصی در سه بخش فعالیت های فرهنگی، هنری، ادبی و امانت دادن کتاب مشغول به فعالیت هستند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، کتابخوانی، شعرخوانی، قصه گویی، نمایش عروسکی سرود، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، نقاشی، سف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان برای دهه فجر

اعلام برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان برای دهه فجر