مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:202021-01-26سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت علمی و نخبگانی دانشگاه ها در گستره راه آهن در سراسر کشور


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت راه آهن تاکید کرد: با توجه به ظرفیت علمی و نخبگانی دانشگاه ها، می توانیم از این ظرفیت در گستره راه آهن در سراسر کشور استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی در این آیین که امروز (سه شنبه) با حضور مهندس محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، معاونان وزارت علوم و وزارت راه و شهرسازی و برخی از روسای دانشگاه ها به صورت حضوری و وبیناری در ساختمان مرکز جهادی پیشرفت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با بیان اینکه وظیفه اصلی ما در وزارت علوم، بسترسازی برای رشد و بالندگی صاحبان فناوری است، اظهار کرد: وزارت علوم وظیفه خاصی نیز برای هدایت ظرفیت علمی به سمت توسعه فناوری دارد.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به علم و دانش و نخبگان حوزه فناوری، افزود: حوزه آموزش عالی کشور یک سرمایه علمی است و سبب شده تا در حال حاضر جمعیت بزرگی از کشور دانش آموخته دانشگاه های داخل کشور باشند.

دکتر غلامی با بیان اینکه ما نباید در آینده مصرف کننده فناوری دیگران باشیم و باید تولیدکننده تکنولوژی باقی بمانیم و آن را گسترش دهیم، تصریح کرد: یک وظیفه آموزشی برعهده وزارت علوم بود که به خوبی انجام دادیم و سبب شد وضعیت علمی ما در دنیا و در مقایسه با دانشگاه های کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت علمی و نخبگانی دانشگاه ها در گستره راه آهن در سراسر کشور

لزوم استفاده از ظرفیت علمی و نخبگانی دانشگاه ها در گستره راه آهن در سراسر کشور