مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 12:202021-01-26سياسي

2000 برنامه به همت کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود


در جریان برگزاری نشست کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی، ضمن اشاره به پیش بینی و اجرای 2000 برنامه از سوی نهادها، دستگاه ها و وزارت خانه های عضو در این کمیته، - در جریان برگزاری نشست کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی، ضمن اشاره به پیش بینی و اجرای 2000 برنامه از سوی نهادها، دستگاه ها و وزارت خانه های عضو در این کمیته، نسبت به گفتمان سازی بر محور فضای مجازی تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)، نشست کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی، صبح امروز سه شنبه 7 دی ماه با حضور نمایندگان سازمان ها، دستگاه ها و نهادهای مختلف با محور ارائه گزارش پیرامون فعالیت های پیش رو به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب در محل سالن جلسات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست حسین علی جعفری با بیان اینکه فعالیت دستگاه های مختلف عضو در کارگروه مساجد در بزرگداشت انقلاب اسلامی با همان ماهیت و رویکرد خودجوش مردمی تداوم می یابد، اظهار کرد: امسال نیز یاد سردار شهید سلیمانی فرمانده با افتخار جریان مقاومت را در برنامه های مختلف گرامی می داریم.

دبیر کارگروه مساجد ستاد دهه فجر ادامه داد: کارگروه مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی با 14 دستگاه عضو، امسال بیش از دو هزار برنامه به مناسبت سالگرد پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 برنامه به همت کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود

2000 برنامه به همت کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود