مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-26فناوري

وبینار BPMS در سازمان خلاق برگزار شد


وبینار BPMS در سازمان خلاق،6 بهمن ماه به همت شرکت چارگون و با حضور آنلاین علاقمندان به حوزه مدیریت فرآیندهای کسب وکار برگزار شد.

- فرزاد رحمانی مدیر عامل چارگون در وبینار BPMS در سازمان خلاق وبینار BPMS در سازمان خلاق،6 بهمن ماه به همت شرکت چارگون و با حضور آنلاین علاقمندان به حوزه مدیریت فرآیندهای کسب وکار برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام چارگون، در چند سال اخیر و به دنبال ارائه نسل جدید نرم افزار BPMS دیدگاه ، مشتریان چارگون موفقیت های چشمگیری در مکانیزه کردن فرآیندهای سازمانی و بهبود اثربخشی و بهره وری بدست آوردند.

تجربه این سازمان های پیشرو که با معیارهای پویایی و نوآوری سازمانی، می توان آنها را سازمان خلاق نامید، انگیزه بخش چارگون برای اشتراک مفاهیم مرتبط با حوزه BPMS در قالب یک رویداد آنلاین بود.

در شروع این رویداد آنلاین فرزاد رحمانی، مدیرعامل چارگون، از انتخاب بین ERP و BPMS به عنوان ابزارهای مناسب برای مکانیزه کردن فرآیندهای سازمانی و راه اندازی اتوماسیون سازمانی سخن گفت.

فرزاد رحمانی سیستم های ERP را مجموعه ای از نرم افزارهای سازمانی از پیش طراحی شده دانست که فرآیندهای سازمان مثل اتوماسیون اداری، منابع انسانی، لجستیک و مالی را مطابق با چارچوب ها و قواعد از پیش تعیین پوشش می دهند و یکپارچگی اطلاعاتی و فرآیندی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار BPMS در سازمان خلاق برگزار شد

وبینار BPMS در سازمان خلاق برگزار شد