مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-26اقتصادي

برای قطعی برق خسارت بگیرید


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران از ارائه برنامه زمان بندی قطی برق و همچنین تغییر زمان قطعی برق از میانه روز به ساعات پایان فعالیت واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: - مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران از ارائه برنامه زمان بندی قطی برق و همچنین تغییر زمان قطعی برق از میانه روز به ساعات پایان فعالیت واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: تولید کنندگانی که به دلیل قطعی برق دچار خسارت شدند می توانند حق خود را از طریق قانونی پیگیری کنند و جبران خسارت وارده را از شرکت های برق دریافت کنند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حدود دو هفته پیش و بعد از تشدید آلودگی هوا، برخی از کلان شهرها با قطعی گسترده برق مواجه شدند، اما خیلی زود برق واحدهای مسکونی پایدار و خاموشی ها پایان یافت.

اما گزارش ها از شهرک های صنعتی حاکی از این است که طی دو هفته گذشته واحدهای تولیدی تقریبا هر روز با قطعی برق مواجه بودند و به گونه ای بار قطعی برق از واحدهای مسکونی به واحدهای تولیدی منتقل شده بود.

این در حالی است که طبق ماده 25 قانون تسهیل فضای کسب و کار در صورت کمبود انرژی واحدهای تولیدی در اولویت قطع انرژی قرار نگیرد.

در این رابطه صابر پرنیان در گفت وگو با ایسنا، از قطع هر روزه برق شهرک های صنعتی در هفته های اخیر خبر داد و گفت: به تازگی جلسه ای در این رابطه با حضور متولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای قطعی برق خسارت بگیرید

برای قطعی برق خسارت بگیرید