مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-26اقتصادي

سخنگوی صنعت برق: پیک روز را بدون خاموشی سپری می کنیم/ برنامه خاموشی ها احتمالی است


جداول منتشر شده توسط شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشور، برنامه خاموشی های احتمالی است که با تامین سوخت نیروگاه ها، خاموشی ها اعمال نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا از توانیر، دکتر مصطفی رجبی مشهدی با تاکید براین که جداول خاموشی ها را با توجه به آنکه طی روزها اخیر سوخت تحویلی به نیروگاه ها کاهش یافته بود اعلام کردیم تا هموطنان بتوانند برای فعالیت های روزمره خود در صورت کمبود سوخت نیروگاه ها برنامه ریزی داشته باشند، خاطرنشان کرد: همانطور که پیشتر اعلام شده بود، به دلیل محدودیت در تامین سوخت نیروگاه ها و افزایش مصرف گاز بخش خانگی، احتمال بروز خاموشی ها وجود داشت چرا که نیروگاه های حرارتی کشور عمدتا با گاز کار می کنند.

رجبی مشهدی تاکید کرد: در صورتی که هموطنان در سراسر کشور تنها دمای محیط خود را یک درجه کاهش و روشنایی های اضافی را خاموش کنند، مشکل تامین انرژی کشور (گاز و برق) حل خواهد شد و نیازی به اعمال خاموشی ها نخواهد بود.

وی مجددا تاکید کرد: جداول منتشر شده توسط شرکت های توزیع نیروی برق سراسر کشور، برنامه خاموشی های احتمالی است و در که با صرفه جویی مشترکان خاموشی ها اعمال نخواهد شد.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: تاکنون به دلیل همکاری مردم، خاموشی در بخش خانگی اعمال نشده است که البته باید در این زمینه از صنایع بزرگ، شهرکهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی صنعت برق: پیک روز را بدون خاموشی سپری می کنیم/ برنامه خاموشی ها احتمالی است

سخنگوی صنعت برق: پیک روز را بدون خاموشی سپری می کنیم/ برنامه خاموشی ها احتمالی است