مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 09:002021-01-26دانش

خاکی صدیق: امکان پذیرش برگزیدگان المپیاد های علمی در رشته های مختلف فراهم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در گردهمایی مجازی مدیران دفاتر استعداد درخشان دانشگاه ها بیان کرد: - معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از امکان پذیرفته شدن برگزیدگان المپیاد های علمی دانشجویی در رشته های مختلف خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در گردهمایی مجازی مدیران دفاتر استعداد درخشان دانشگاه ها بیان کرد: در 20 ماه گذشته اقدامات متعددی برای حمایت از دانشجویان استعداد های برتر صورت گرفته است که از جمله آن ها می توان به تسهیلات بدون آزمون در دوره های تحصیلات تکمیلی، کارورزی دانشجویان برتر و حمایت از رتبه های برتر المپیاد علمی اشاره کرد.

وی افزود: در جلسه ای با وزیر علوم مقرر شد که برگزیدگان دارای مدال طلای المپیاد های علمی دانشجویی با شرط کسب 85 درصد نمره آخرین فرد قبول شده در هر کدرشته، بتوانند در هر رشته حتی در رشته های غیرمرتبط پذیرفته شوند.

اینگونه شرط پذیرفته شدن در رشته مرتبط حذف می شود.

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: در ادامه جلسات متعددی با بنیاد ملی نخبگان، وزارت آموزش وپرورش و وزارت بهداشت برای حمایت بیشتر از دانشجویان برتر برگزار می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاکی صدیق: امکان پذیرش برگزیدگان المپیاد های علمی در رشته های مختلف فراهم شد

خاکی صدیق: امکان پذیرش برگزیدگان المپیاد های علمی در رشته های مختلف فراهم شد