مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-26پزشكي

277 بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی البرز بستری هستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با در رابطه با آخری آمار کرونا در استان البرز گفت: طی 24 ساعت گذشته 32 بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی بستری شدند و سه نفر جان خود را از دس دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمد فتحی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در البرز، گفت: در 24 ساعت گذشته تعدادی با علائم مشکوک به بیمارستان های استان مراجعه کردند که از این تعداد 32 نفر بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان کرد: در حال حاضر 277 نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در بیمارستان های البرز بستری هستند.

این مقام مسؤول تصریح کرد: از این تعداد 85 نفر بیمار قطعی کووید - 19 هستند، همچنین طی این مدت سه بیمار کرونایی جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان به 2 هزار و 651 نفر رسیده است.

فتحی یادآور شد: مجموع موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک در البرز از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز را 30 هزار و 19 نفر اعلام کرد؛ همچنین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 27 هزار و 86 نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام/ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

277 بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی البرز بستری هستند

277 بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی البرز بستری هستند