مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-26اقتصادي

مددجویان کمیته امداد سالانه 18 میلیون کیلووات برق تولید می کنند


مدیرکل هدایت شغلی کمیته امداد با اشاره به راه اندازی 2100 نیروگاه خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد گفت: سالانه 18 میلیون کیلووات برق توسط مددجویان کمیته امداد تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا رمضانی، با بیان اینکه تاکنون در قالب طرح برکت آفتاب 2100 نیروگاه پنج کیلوواتی برای مددجویان راه اندازی شده است، ادامه داد: این طرح از سال 94 در استان خراسان رضوی آغاز شد و در حال حاضر در 18 استان کشور نیروگاه های خورشیدی برای درآمدزایی مددجویان در اختیار آنان گذاشته شده است.

وی افزود: با توجه به شرایط اقلیمی مختلف کشور، تاکنون 25 استان که از میزان تابش آفتاب بالا برخوردار هستند، مجوز راه اندازی این نیروگاه ها را دریافت کرده اند و اجرای 1100 نیروگاه خورشیدی در این استان ها برای خانواده های تحت حمایت در حال انجام است.

مدیرکل هدایت شغلی کمیته امداد تاکید کرد: این نیروگاه‎ های خورشیدی با اتصال به شبکه سراسری برق، بخشی از بار مصرفی کشور را پوشش می دهند که در شرایط کمبود تولید و فشار روی شبکه توزیع، تا حدی جبران کمبود برق را انجام می دهند.

رمضانی با بیان اینکه هر واحد پنج کیلوواتی به صورت متغیر، سالانه 8500 تا 9 هزار کیلووات ساعت برق تولید می کند، گفت: بر این اساس و با توجه به ظرفیت فعلی، مددجویان کمیته امداد سالانه 18 میلیون کیلووات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان کمیته امداد سالانه 18 میلیون کیلووات برق تولید می کنند

مددجویان کمیته امداد سالانه 18 میلیون کیلووات برق تولید می کنند