مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-26اقتصادي

ترمیم شکاف دانشگاه و صنعت، با همکاری استاندارد و دانشگاه علمی کاربردی


مدیرکل اداره استاندارداستان یزدگفت: شکاف موجود بین دانشگاه و صنعت، با همکاری های خوب استاندارد و دانشگاه جامع علمی کاربردی یزد ترمیم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استاندارد، محمد رضا زارع بنادکوکی در نشست مشترکی که با حضور مسئولین دانشگاه جامع علمی کاربردی یزد در محل اداره کل برگزار شده بود، اظهار کرد: خوشبختانه گردانندگان واحدهای تولیدی استان با دانش و فناوری های روز دنیا آشنا هستند و با حضور فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان  در بنگاه های اقتصادی و مراکز صنعتی، زنجیره تولید و اشتغال به ویژه در حوزه های مهارت و نیروی انسانی کامل تر می شود.

وی ادامه داد: درصد قابل توجهی ازکارشناسان ومدیران کنترل کیفیت واحد های صنعتی استان فارغ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی یزد هستند و این موضوع نشان دهنده اهمیت واحدهای تولیدی به فارغ التحصیلان مهارت محور هست.

این مسئول ضمن برشمردن وظایف و اهداف سازمان ملی استانداردتاکید کرد: اهداف و وظایف سازمان ملی استاندارد بسیار گسترده و به چهار گروه کلی و زیرگروه های بیشتری تقسیم می شود وما همواره بعنوان بازوی بزرگ نظارتی بر روی کیفیت تولید  در صنایع مختلف در کنار سایر دستگاه های نظارتی نقش پر رنگی داریم و به عبارتی از بازیگران اصلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم شکاف دانشگاه و صنعت، با همکاری استاندارد و دانشگاه علمی کاربردی

ترمیم شکاف دانشگاه و صنعت، با همکاری استاندارد و دانشگاه علمی کاربردی