مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-26اقتصادي

تداوم 3 رقمی شدن بستری ها یا تسری آبی به سرتاسر نقشه سمنان؟


بعد از افزایش مبتلایان، فوتی ها و بستری ها در موج سوم کروناویروس با اجرای طرح های مختلف از جمله محدودیت های هوشمند، طرح سردار سلیمانی و.

کم کم از شدت همه گیری کاسته و همه شهرستان های استان سمنان از قرمز به تدریج به وضعیت نارنجی و در ادامه در وضعیت زرد .

- ایسنا/سمنان بعد از افزایش مبتلایان، فوتی ها و بستری ها در موج سوم کروناویروس با اجرای طرح های مختلف از جمله محدودیت های هوشمند، طرح سردار سلیمانی و.

کم کم از شدت همه گیری کاسته و همه شهرستان های استان سمنان از قرمز به تدریج به وضعیت نارنجی و در ادامه در وضعیت زرد و در سه شهرستان نیز شرایط به وضعیت آبی رسید.

خوشبختانه همراهی ها و همکاری های مردمی سبب شد به تدریج شمار بستری های در شهرستان های هشت گانه استان در سراشیبی قرار گرفته و برای بیش از یک هفته شمار بستری ها دو رقمی شود.

به نظر می رسد که با برخی عادی انگاری ها و به دنبال برخی گشایش ها و حذف بخشی از محدودیت ها دوباره روند مبتلایان و بستری ها در استان سمنان در حال تغییر وضعیت است به طوری که روند بستری ها در پنج روز گذشته اگرچه محدود و به کندی اما در حال تجربه شرایط جدیدی است.

به عنوان مثال شمار بستری ها در بیمارستان های تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود در چند روز اخیر مجددا سه رقمی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم 3 رقمی شدن بستری ها یا تسری آبی به سرتاسر نقشه سمنان؟

تداوم 3 رقمی شدن بستری ها یا تسری آبی به سرتاسر نقشه سمنان؟