مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 08:002021-01-26اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آب رسانی کاشان به ارزش هزار و 315 میلیارد


در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور وزیر نیرو پنج پروژه آبفای شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر هزار و 315 میلیارد ریال در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، محمدرضا اسدی امروز در حاشیه افتتاح پروژه های آب رسانی کاشان اظهار کرد: اصلاح و بازسازی خطوط انتقال، احداث تأسیسات نمک زدایی آب چاه های شرب و احداث مخزن ذخیره آب از جمله پروژه هایی است که در این آیین، افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر عامل آبفای کاشان گفت: اصلاح و بازسازی خط انتقال آب نابر به کاشان مهم ترین پروژه ای است که در این مراسم به بهره برداری می رسد، ارزش این پروژه بالغ بر 800 میلیارد ریال است که آب چاه های مناطق نابر را از طریق 23 کیلومتر خط انتقال با لوله چدن داکتیل به قطر 400 میلی متر، سه ایستگاه فشارشکن و دو باب مخزن به کاشان انتقال می دهد.

وی همچنین در خصوص پروژه تأسیسات نمک زدایی از آب شرب چاه های نوش آباد افزود: ارزش پروژه تاسیسات نمک زدایی نوش آباد با ظرفیت تصفیه 2 هزار و 400 مترمکعب آب در شبانه روز بالغ بر 85 میلیارد ریال بوده که از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی به روش B.

O.

O محقق شده است؛ با افتتاح این پروژه روزانه 2400 مترمکعب آب شرب با کیفیت مناسب در اختیار شهروندان شهر نوش آباد قرار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آب رسانی کاشان به ارزش هزار و 315 میلیارد

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آب رسانی کاشان به ارزش هزار و 315 میلیارد