مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-26دانش

وزارت علوم با 3 شرط موافق مشاهده متن کامل پایان نامه ها در ایرانداک است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غلامحسین رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم درباره بازگشایی سامانه ایرانداک گفت: وزارت علوم برای اینکه تمام متن پایان نامه و رساله در اختیار دانشجویان و استادان و محققان قرار گیرد، - معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم گفت: سه شرط برای در دسترس قرار دادن تمام متن پایان‎ نامه ها وجود دارد؛ اگر این سه شرط رعایت شود، وزارت علوم مصمم است تا تمام متن پایان نامه ها در اختیار پژوهشگران قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غلامحسین رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم درباره بازگشایی سامانه ایرانداک گفت: وزارت علوم برای اینکه تمام متن پایان نامه و رساله در اختیار دانشجویان و استادان و محققان قرار گیرد، مصمم است.

وی ادامه داد: البته این امر با سه شرط امکان پذیر است؛ اول اینکه پایان نامه ها و رساله شامل مقوله طبقه بندی نباشد، دوم اینکه 18 ماه از روز دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد گذشته باشد.

سومین قید نیز این است که 30 ماه از زمان دفاع رساله دکتری گذشته باشد.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم افزود: اگر این سه شرط رعایت شود وزارت علوم مصمم است که تمام متن پایان نامه ها و تحقیقات در اختیار پژوهشگران قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت علوم با 3 شرط موافق مشاهده متن کامل پایان نامه ها در ایرانداک است

وزارت علوم با 3 شرط موافق مشاهده متن کامل پایان نامه ها در ایرانداک است