مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-26اقتصادي

ممنوعیت فروش تخم مرغ فله ای فعلا منتفی است


رییس اتحادیه بنکداران و حق العمل کاران اهواز با تاکید بر لزوم فرهم آوردن شرایط مناسب نگهداری تخم مرغ فله ای در تمام سوپرمارکت ها گفت: فعلا ممنوعیت فروش تخم مرغ به صورت فله ای منتفی شده است.

- ایسنا/خوزستان رییس اتحادیه بنکداران و حق العمل کاران اهواز با تاکید بر لزوم فرهم آوردن شرایط مناسب نگهداری تخم مرغ فله ای در تمام سوپرمارکت ها گفت: فعلا ممنوعیت فروش تخم مرغ به صورت فله ای منتفی شده است.

محمدکمال سودمند در گفت وگو با ایسنا، درباره ممنوعیت فروش تخم مرغ فله ای که قرار بود از ابتدای بهمن ماه اعمال شود، اظهار کرد: به دلیل اینکه هزینه بسته بندی بالا است و روی قیمت تأثیر می گذارد؛ در حال حاضر فروش تخم مرغ بسته بندی تنها به صورت داوطلبانه انجام می شود و فعلا ممنوعیت فروش تخم مرغ به صورت فله ای منتفی شده است و فروش به صورت فله ای نیز ادامه دارد.

وی گفت: اکثر سوپرمارکت ها یخچال های نگهداری تخم مرغ ندارند؛ این فروشگاه ها ابتدا باید یخچال مربوطه را تهیه کنند زیرا فسادپذیری تخم مرغ بالا است که این موضوع در فصل تابستان بسیار مهم است.

رییس اتحادیه بنکداران و حق العمل کاران اهواز با اشاره به تفاوت قیمت تخم مرغ بسته بندی و فله ای، افزود: بخش نامه ممنوعیت فروش تخم مرغ به صورت فله ای به اعتقاد بنده غیرکارشناسی بوده است و در شرایط اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت فروش تخم مرغ فله ای فعلا منتفی است

ممنوعیت فروش تخم مرغ فله ای فعلا منتفی است