مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:552021-01-26دانش

برگزاری آزمون جامع دکترای دانشگاه آزاد شیراز


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز گفت: آزمون جامع دکتری سال تحصیلی جاری، طبق برنامه زمان بندی و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

- ایسنا/فارس معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز گفت: آزمون جامع دکتری سال تحصیلی جاری، طبق برنامه زمان بندی و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

سعید رازقی سه شنبه 7 بهمن به خبرنگاران گفت: در این دوره از آزمون کتبی جامع دکتری مربوط به سال تحصیلی 1399-1400، 130 دانشجویان شاغل به تحصیل در 40 رشته و گرایش حضور داشتند.

او با بیان اینکه برگزاری آزمون کتبی در چهارنوبت، طی یک روز و چهار نوبت برنامه ریزی و انجام شد، گفت: مرحله شفاهی آزمون جامع دکتری، نیز به شکل حضوری و غیرحضوری از دیروز آغاز شده است و امروز هم ادامه دارد.

رازقی گفت: نیم سال اول سال تحصیلی 1399-1400، با وجود محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، با در نظر گرفتن شیوه نامه های مدون، طی شد.

معاون دانشگاه آزاد شیراز گفت: برای تسهیل شرکت در آزمون جامع، تصمیم بر آن شد تا دانشجویان نزدیک ترین واحد دانشگاهی به محل سکونت خود را به عنوان محل برگزاری آزمون کتبی ارزیابی جامع انتخاب و مراتب را به واحد دانشگاهی مبدأ اعلام کنند تا واحدهای دانشگاهی برای واحد مقصد هماهنگی لازم را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون جامع دکترای دانشگاه آزاد شیراز

برگزاری آزمون جامع دکترای دانشگاه آزاد شیراز