مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:202021-01-26دانش

تشریح دستاوردهای دانشگاه شهید چمران اهواز در حوزه ارتباط با صنعت


افشین قنبرزاده، رییس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص دستاورد های این دانشگاه در حوزه ارتباط با صنعت گفت: - رییس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: این دانشگاه در سال های اخیر توانسته در همکاری با حوزه صنعت، پروژه های مهمی را اجرا و قراردادهایی منعقد کند.

افشین قنبرزاده، رییس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص دستاورد های این دانشگاه در حوزه ارتباط با صنعت گفت: دانشگاه شهید چمران اهواز در سال های اخیر توانسته در همکاری با حوزه صنعت، پروژه های مهمی را اجرا کند که از جمله آن می توان به اجرای پروژه مطالعاتی میدان گازی تنگ بیجار اشاره کرد.

قنبرزاده اضافه کرد: پروژه مطالعاتی میدان گازی تنگ بیجار جزو مهم ترین قرارداد های حوزه ارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز است که به مدت 10 سال انجام می شود.

رییس گروه کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه شهید چمران اهواز اظهار کرد: ساخت و نصب پمپ میله ای مکشی موسوم به SRP دیگر دستاورد مهم این دانشگاه در حوزه ارتباط با صنعت است و این پروژه نیز جزو 10 قلم کالای اساسی وزارت نفت بوده که دانشگاه به خوبی از عهده اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح دستاوردهای دانشگاه شهید چمران اهواز در حوزه ارتباط با صنعت

تشریح دستاوردهای دانشگاه شهید چمران اهواز در حوزه ارتباط با صنعت