مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:202021-01-26اجتماعي

هوای تبریز برای تمامی گروه ها ناسالم است


مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: شاخص کیفیت هوای تبریز در وضعیت ناسالم برای تمامی گروه ها قرار دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر روابط عمومی اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: شاخص کیفیت هوای تبریز در وضعیت ناسالم برای تمامی گروه ها قرار دارد.

داود قاسم زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: میانگین شاخص کیفیت هوای تبریز امروز ( هفتم بهمن ماه) برابر با 153 بوده و برای تمامی گروه ها ناسالم است.

وی با تاکید بر تلاش همگانی برای کاهش میزان آلاینده های جوی، صرفه جویی در مصرف انرژی، پرهیز از ترددهای غیرضروری درون شهری، مدیریت زمانی و مکانی سفرهای درون شهری، استفاده از حمل و نقل عمومی و عمل به توصیه های زیست محیطی را از راه های موثر در کاهش آلودگی هوا عنوان کرد.

وی افزود: در وضعیتی که هوا برای همه گروه ها ناسالم است، توصیه می شود با مشارکت عمومی از هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شود، خودداری شود.

قاسم زاده افزود: افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، زنان باردار و شیرده، سالمندان و کودکان از فعالیت در خارج از منزل خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ شاخص آلودگی از 0 تا 50 هوای پاک، از 50 تا 100هوای سالم، از 100 الی 150 هوای ناسالم برای گروه های حساس بوده و هم چنین از 150 الی 200 نیز بیانگر ناسالم بودن هوا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای تبریز برای تمامی گروه ها ناسالم است

هوای تبریز برای تمامی گروه ها ناسالم است