مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 06:052021-01-26اقتصادي

سرمایه گذاری 104میلیارد ریالی درپروژه های آب رسانی روستاهای سمنان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به بهره برداری از 11 پروژه آب رسانی به روستاهای استان گفت: 104 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های مذکور سرمایه گذاری شده است.

- علیرضا شریفی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به افتتاح و بهره برداری از 11 پروژه آب رسانی استان سمنان در سی و هشتمین هفته پویش الف.

ب ایران اظهار داشت: 104 میلیارد و 500 میلیون ریال برای اجرای این پروژه ها سرمایه گذاری شده است.

وی بابیان اینکه دو حلقه چاه با ظرفیت 14 لیتر بر ثانیه در راستای اجرای این پروژه ها انجام شده است، خاطرنشان کرد: احداث مخزن هوایی به حجم 210 مترمکعب، یک باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت چهار لیتر بر ثانیه، سامانه آب شیرین کن و دو شبکه مجزا در روستای ده نمک و حصارکشی و بهسازی چاه از دیگر طرح هایی است که اجرایی و بهره برداری شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از احداث خطوط انتقال به طول 14 هزار و 100 متر، توسعه شبکه توزیع آب به طول یک هزار و 200 متر خبر داد و گفت: مخزن زمینی به حجم 650 مترمکعب، اصلاح شبکه توزیع آب به طول هفت هزار و 300 متر در راستای اجرای این پروژه ها احداث شده است.

شریفی نژاد کاهش هدر رفت آب و هزینه ها و تأمین آب پایدار و فشار مناسب شبکه از اهداف اصلی اجرای طرح های آب رسانی عنوان کرد و افزود: روستاهای شلی، آستانه، سرخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 104میلیارد ریالی درپروژه های آب رسانی روستاهای سمنان

سرمایه گذاری 104میلیارد ریالی درپروژه های آب رسانی روستاهای سمنان